Artikelen door

“Klote zon” bij Eneco

Wie kent hem nog? Klote zon? En weet je ook uit welk jaar? Donderdag mochten we op bezoek bij Eneco World. Zo’n 20 managers van diverse mooie A-merken waren present. Allereerst luisterden we naar marcom manager Jolanda Ravenek, waarin ze naast een boeiend verhaal over de diverse campagnes (oa ‘klote zon’) ook haar persoonlijke ervaringen […]

“Het goede doen” bij HEMA

Wat was het een mooie én inspirerende dag op het HEMA hoofdkantoor op de NSDM Werf in Amsterdam! Of het nu kwam door de locatie – een gebouw met een stoer uiterlijk geïnspireerd op de industriële groothandelsgebouwen uit de jaren ’50- of de heerlijke (wereldberoemde) HEMA tompouces inclusief HQ logo, we zullen het niet weten, […]

HQ Challenge

Op 9 mei ontmoeten de marcom managers van diverse A-merken in de middag op het hoofdkantoor van de HEMA. Zie hier nog eens het programma. Het centrale thema  van deze dag “Het goede doen”. En dat gaat zeker gebeuren. Tijdens deze bijeenkomst maken wij namelijk een start maken met een prachtig initiatief, de HQ Challenge. […]

Adembenemend Rijksmuseum

Heb jij al eens nagedacht over wat de Nachtwacht in jullie customer journey is? Het optimaliseren van de customer journey, in de adembenemende plaats waar jaarlijks ruim 2 miljoen mensen die reis maken. Dat was de aanleiding van het bezoek van de HQ bijeenkomst op 24 januari. Wat was het een bijzondere start van een […]