Adembenemend Rijksmuseum
Heb jij al eens nagedacht over wat de Nachtwacht in jullie customer journey is? Het optimaliseren van de customer journey, in de adembenemende plaats waar jaarlijks ruim 2 miljoen mensen die reis maken. Dat was de aanleiding van het bezoek van de HQ bijeenkomst op 24 januari. Wat was het een bijzondere start van een nieuw jaar. Via de zij-ingang betraden de plek waar ’s Nederlands grootste kunstschatten huisvesten. Na de ontvangst in een van de torens, als een een kijkje achter de schermen, werd gestart met de customer journey Quest door het prachtige bouwwerk van Pierre Cuypers.
De HQ leden werden verdeeld in twee groepen. De ene groep mocht aan de hand van een app de reis maken die ruim 2 miljoen bezoekers jaarlijks afleggen in het Rijksmuseum. De anderen kregen de volledige vrijheid om op eigen gelegenheid de tentoonstellingen en faciliteiten te bezoeken. Ervaringen en impressies werden aansluitend gedeeld. Wat gaat daarin goed, wat kan beter? En hoe inspireert je dat voor jouw eigen business?
De gebruikelijke Manager meet up, waarin de managers in groepen van vijf met elkaar in gesprek gaan, leverde behalve waardevolle inzichten ditmaal ook enkele afspraken buiten onze HQ Events op. Wat een inspirerende omgeving! Ook nu weer een dag om met trots op terug te kijken.
Zin het volgend HQ event bij het hoofdkantoor van de HEMA? Klik op deze link.