HQ Challenge

Op 9 mei ontmoeten de marcom managers van diverse A-merken in de middag op het hoofdkantoor van de HEMA. Zie hier nog eens het programma. Het centrale thema  van deze dag “Het goede doen”. En dat gaat zeker gebeuren. Tijdens deze bijeenkomst maken wij namelijk een start maken met een prachtig initiatief, de HQ Challenge.

Corné legt het je graag uit wat dit inhoudt voor 9 mei.

In samenwerking met Nederland Filantropieland zal in april een oproep verspreid worden aan 5000 relaties in goede doelenland via een nieuwsbrief. Hierin worden marcom professionals van goede doelen gevraagd schriftelijk hun vraagstuk aan HQ voor te leggen. Uit deze inzendingen worden 3-5 professionals geselecteerd die gevraagd worden op 9 mei in een zgn ‘dragon’s den’ hun droom te pitchen. On the spot zullen door de leden van het netwerk drie goede doelen professionals worden uitgekozen, die een jaar lang zullen worden ondersteund in de vorm van een supportproject (denk aan kennis, middelen, capaciteit, netwerk). Een ultieme uitdaging voor de leden van HQ Exchange om de droom van deze Goede Doelen managers te verwezenlijken. Het goede doen in praktijk gebracht!

Bekijk de briefing aan de Goede Doelen professionals via deze link

HQ challenge plan maken in 2 daagse

In het netwerk wordt er al een tijd over gesproken; een 2 daagse waarin we elkaar beter leren kennen, echt even de tijd hebben, en werken aan een gezamenlijke opdracht. Met een warme lijn naar QL Hotels via Marjan Reitsma (bekend van oa de Librije en het Kruisherenhotel), zetten we in op een geweldige plek. Hier werken we het plan uit tbv de Goede Doelen professionals die we geselecteerd hebben op 9 mei. Daarnaast is er ruimte voor collegiale sparring, maken we plezier en kun je ook nu weer rekenen op topverzorging.

Heb je interesse? Kijk dan met ons welke 2 dagen het beste passen via deze datumprikker. Je verbindt je nog nergens aan.